Tikko pievienots jūsu grozam

Turpināt iepirkties

Pasūtījumi

  • Kā veikt pasūtījumu?

    Lai veiktu pasūtījumu mūsu mājaslapā, veiciet šādas darbības: 
    1. Ievietojiet preci grozā: izvēlieties vēlamo izmēru precei un pievienojiet grozam. Kad būsiet izvēlējušies visas sev tīkamās preces, dodieties uz grozu lapas augšējā labajā stūrī.
    2. Ievadiet atlaižu kodu: Ja jums ir pieejams atlaižu kods, ievadiet to.
    3. Aizpildiet kontaktinformāciju: Norādiet vārdu un uzvārdu, e-pasta adresi un savu telefonu. Ja izvēlējāties pakomātu piegādi, piegādes adrese jau būs norādīta.
    4. Izvēlieties piegādes veidu: izvēlieties sev ērtāko piegādes veidu (Omniva pakomāts, DPD pakomāts, DPD kurjers, saņemt veikalā Rīgā). Izvēloties kurjieru, norādiet precīzu piegādes adresi. Izvēloties pakomātu norādiet pareizo pakomāta adresi.
    5. Parametri: Iesakam piezīmēs atstāt savus parametrus (augums, svars, apkārtmēri). Lai varam pārliecināties, ka izvēlētā prece Jums derēs perfekti.
    6. Izvēlieties apmaksas veidu: Izvēlieties sev piemērotāko apmaksas veidu. Pēc apmaksas veikšanas sāksim apstrādāt Jūsu pasūtījumu. Apstrādājam TIKAI apmaksātus sūtījumus
    7. Spiediet 'Pasūtīt preces': un pārejiet uz nākamo soli, kurā jāveic apmaksa sekojot norādītajām instrukcijām.
    8. Pasūtījums izveidots: E-pastā saņemsiet informāciju par pasūtījumu un tā piegādes statusiem.
    Paldies, ka iepirkāties KOKOS veikalā!

  • Cik ātrā laikā notiek pasūtījuma apstrāde?

    Pasūtījumus mēs apstrādājam katru dienu. Arī brīvdienās un svētku dienās.
    Prece ir uz vietas:
    Piegādes ilgums ir 1-3 darba dienas. Atkarīgs no piegādes kompānijas.
    Ja apmaksa ir veikta līdz 12:00, tad pasūtījums tiks izsūtīts jau tajā pašā dienā.
    Ja pasūtījuma apmaksa tiek saņemta vēlāk, tad tas tiek apstrādāts nākamajā dienā.
    Prece 'uz pasūtījumu':
    Pasūtījumi, kuros ir preces ar statuss 'uz pasūtījuma' tiek apstrādāti 12 darba dienu laikā, jo šis preces nav mūsu noliktavā un tiek sūtītas no piegādātāja. Tiklīdz preces ir saņemtas no ražotāja mēs izsūtam VISU pasūtījumu kopā.
    Kad pasūtījums tiks izsūtīts - Jūs saņemsiet SMS apstiprinājumu, ka esam pasūtījumu nodevuši piegādei.

  • Kādi ir pieejamie apmaksu veidi?

    KOKOS mājas lapā apmaksu veikt ir ļoti vienkārši.
    Kad esat izvēlējušies sev tīkamo preci un aizpildījuši grozā visu kontaktinformāciju, Jums ir iespēja izvēlēties veikt maksājumu ar bankas pārskaitījumu vai izmantojot kredītkarti (tiksiet novirzīts uz PaySera maksājumu sistēmu)
    PaySera ir KOKOS veikala sadarbības partneris, ar kura starpniecību tiek veikti droši norēķini ar vietējām (Swedbank, SEB, Citadele, Luminor) un ārvalstu bankām.
    Izvēlieties banku, no kuras vēlaties veikt maksājumu, un veiciet tālāk minētās darbības.

  • Kā zināt, vai apmaksa ir notikusi veiksmīgi?

    Pēc apmaksas saņemšanas, mēs vienmēr nosūtam apstiprinājuma SMS vai e-pastu par to, ka Jūsu apmaksa ir saņemta un mēs sākam pasūtījuma apstrādi.

    No ārzemju bankām maksājums var ienākt vēlāk, nākamajā vai aiznākamajā dienā.

    Gadījumā, ja nesaņemāt ziņu no mums 2 dienas pēc pasūtījuma veikšanas - Sazinieties ar mums pa telefonu +371 29999050, vai rakstiet mums e-pastu uz info@kokoshop.eu.

  • Kā atcelt pasūtījumu?

    Izveidojāt pasūtījumu, bet pārdomājāt? Nekas, pasūtījumu ir iespējams atcelt.
    Ja apmaksa netika veikta:
    Mēs apstrādājam TIKAI apmaksātus pasūtījumus. Pasūtījumi bez apmaksas tiek atcelti pēc 1 darba dienas. Papildus atcelšana nebūs nepieciešama.
    Ja apmaksu jau veicāt:
    Lai atceltu jau apmaksātu pasūtījumu, Jums vajadzēs sazināties ar mūsu pasūtījumu nodaļu.
    Tā kā pasūtījumus apstrādājam tajā pašā dienā, ir liela iespēja, ka esam jau Jūsu pasūtījumu izsūtījuši.
    Izsūtīšanas gadījumā Jūs noteikti saņemsiet SMS apstiprinājumu.
    Sazinieties ar mums pa telefonu +371 29999050, vai rakstiet mums e-pastu uz info@kokoshop.eu.
     

  • Vai var veikt pasūtījumu bez reģistrēšanās mājaslapā?

    Jā, protams, pasūtījumus mūsu mājaslapā ir iespējams veikt bez reģistrēšanās.
    Izvēlaties sev tīkamo preci, lieciet grozā un aizpildiet visu nepieciešamo informāciju.

  • Vai ir iespējams veikt pasūtījumu zvanot?

    Pieņemam tikai mājaslapā veiktos pasūtījumus.
    Bet ja nezinat, kā to izdarīt, mēs ar prieku Jums palīdzēsim. Gan piemeklēt pareizo izmēru, gan tikt galā ar visiem pirkuma soļiem.
    Droši zvaniet uz pasūtījumu nodaļu +371 29999050.

  • Kur es varu ievadīt atlaižu kodu vai dāvanu kartes nr?

    Ja vēlaties izmantot atlaižu kodu vai dāvanu kartes unikālo kodu, Jums kods būs jāievada pasūtījuma 1.solī sadaļā 'Kupons''.

    Kods ir jāievada pirms apmaksas veikšanas. Tam speciāli paredzētā logā.